بیمار مزمن کلیه با کراتینین 3.5 ممکن است از من دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیه با کراتینین 3.5 ممکن است من دیالیز جلوگیری از؟ این یک سوال مردم نگران ممکن است است. در طب سنتی، شما باید آن را تجربه، اما در حال حاضر، شما ممکن است شانس برای جلوگیری از آن را با درمان به موقع و مناسب داشته باشد. باور نمی کنید؟ در ادامه به اطلاعات بیشتر.

با توجه به مراحل بیماری مزمن کلیه، کراتینین 3.5 در مرحله 3 از آن است. در این مرحله، کلیه در حد متوسط ​​آسیب دیده است، هنوز هم وجود دارد برخی از باقی مانده عملکرد کلیه می تواند به طور معمول کار می کنند. بنابراین در این مرحله درمان باید تمرکز بر برای حفاظت از آن دسته از توابع باقی مانده کلیوی و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است. اگر شما می توانید آن را انجام داده، این بیماری می تواند با تاخیر و یا معکوس شود.

به منظور کاهش بار کار کلیه و برای محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر، شما نیاز به یک رژیم غذایی مناسب است. کارشناسان با اشاره به اینکه رژیم غذایی به عنوان به عنوان درمان در درمان بیماری های کلیوی مهم است، یک رژیم غذایی خوب می تواند اثر درمانی دو برابر شود. یک رژیم غذایی بد ممکن است بیماری را بدتر کند. بنابراین هرگز غذاهایی که می خورید، اگر شما هر گونه مشکل در انتخاب مواد غذایی را نادیده گرفت، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت، آن رایگان است، بنابراین نمی مردد، فقط چت.

یکی دیگر از چیزی، همچنین مهم ترین چیز این است برای پیدا کردن یک روش سیستماتیک در زمان، قبل از آن شما می توانید از درمان بهتر اثر درمانی می تواند دستیابی دریافت کنید. گفته شده است که چینی گیاهان دارویی پزشکی است اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. با کمک آن، بیمار مبتلا به این بیماری ممکن است دیالیز جلوگیری از.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد روش درمان بیماری مزمن کلیه با کراتینین 3.5، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3776.html





:: برچسب‌ها: درمان CKD، کراتینین 3 , 5، ممکن است من دیالیز جلوگیری از ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: